سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد| ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس
سرخط خبرها

توافق جذاب پاریسی‌ها | انریکه راهی فرانسه می‌شود

  • کد خبر: ۱۶۹۹۸۳
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
توافق جذاب پاریسی‌ها | انریکه راهی فرانسه می‌شود
به نظر می‌رسد گره کور انتخاب سرمربی آینده پاری‌سن‌ژرمن باز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از مذاکرات فشرده سران باشگاه پاری‌سن ژرمن با گزینه‌های مدنظر خود برای سرمربی‌گری این تیم، بالاخره گفته می‌شود آن‌ها با سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا به توافق رسیده‌اند.
«کریستوف گالته» تنها پس از یک فصل حضور در پاریس و به‌رغم قهرمانی با این تیم در رقابت‌های لیگ یم فرانسه، اما به دلیل عدم موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا، از هدایت باشگاه متمول پایتخت فرانسه کنار گذاشته شد.
روزنامه اکیپ امروز (یکشنبه) خبر داده پاری‌سن‌ژرمن مذاکرات موفقی را «لوئیز انریکه مارتینز» برای هدایت تیم آبی و قرمز شهر پاریس انجام داده است.
رسانه فرانسوی می‌گوید سران پاریس پس از شکست مذاکرات با «یولیان ناگلزمن» سرمربی پیشین بایرن مونیخ، به صورت محتاطانه وارد مذاکره با انریکه شدند و سرمربی اسپانیایی نیز موافقت خود را برای حضور در این تیم ابراز کرده است.
در حال حاضر مذاکرات تنها برای حل و فصل موارد باقی‌مانده که شامل اعضای کادر فنی و بند‌های قرارداد انریکه است، ادامه دارد.
با این حال، هنوز وکلای انریکه واکنشی درباره این خبر اکیپ نشان نداده‌اند.
در صورت حضور انریکه در پاریس، او بار دیگر با نیمار همکاری خواهد کرد. آن‌ها پیش از این در بارسلونا هم استاد و شاگرد بودند و همراه با ستارگانی نظیر «لیونل مسی» و «لوئیز سوارز» به همه عنواوین ممکن دست یافتند.
امروز همچنین خبر‌هایی مبنی بر مذاکره پاریسی‌ها با «تیاگو موتا» کاپیتان پیشین این تیم که در حال حاضر سرمربی تیم بلونیا ایتالیاست، منتشر شده بود.
انریکه ۵۳ ساله که در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ موفق به کسب سه گانه با بارسلونا شد، سابقه هدایت تیم‌های رم و سلتاویگو را هم در کارنامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->